VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
I
PREAMBULA
II
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
III
VÝKLAD POJMOV
IV
VÝKLADOVÉ PRAVIDLÁ, PORADIE PRIORÍT
V
UZATVORENIE ZMLUVY
a) obchodné meno, sídlo, IČO v prípade zákazníka ako právnickej osoby a fyzickej osoby podnikateľa, meno, priezvisko a trvalé bydlisko v prípade fyzickej osoby zákazníka,
b) identifikáciu Spoločnosti, osobu oprávnenú v danej veci konať v mene Spoločnosti,
c) presnú špecifikáciu diela a identifikáciu zákazky,
d) cenu (jednotlivé položky a celkovú cenu),
e) informácie k cenovej ponuke, termín dodania diela,
f) záručné podmienky,
g) dátum a miesto objednávky.
7. Ak v mene zákazníka koná iná osoba ako štatutárny orgán zákazníka, poverený zamestnanec alebo splnomocnená osoba, podpisom takejto osoby v mene zákazníka alebo emailovým súhlasom v mene zákazníka Zmluvné strany berú na vedomie a súhlasia s tým, že takáto forma konania v mene zákazníka na účely týchto VOP a zmluvy sa považuje za osobné a priame konanie zákazníka, ktoré ho zaväzuje.
8. Prijatie cenovej ponuky zákazníkom je záväzné, týmto okamihom vzniká záväzkový vzťah a objednávku nie je možné zrušiť v primeranej lehote na dodanie náhradného dielu.
9. V prípade, ak zákazník vzniesol voči cenovej ponuke pripomienky, Spoločnosť má právo ich akceptovať a podľa nich upraviť cenovú ponuku alebo ich odmietnuť. Po tom ako Spoločnosť zašle zákazníkovi upravenú cenovú ponuku, platí postup podľa bodu 5. tohto článku VOP.
10. V prípade väčších dodávok predmetu plnenia, či špecifických podmienok, za ktorých má byť Dielo vykonané, resp. ak to požaduje niektorá zo Zmluvných strán, môžu Zmluvné strany uzavrieť samostatnú zmluvu na predmet plnenia s odkazom na znenie týchto VOP.
11. Spoločnosť nie je povinná Objednávku prijať, ak nejde o reklamáciu v rámci záručného servisu. Objednávku neprijme najmä v prípade, ak je to v rozpore so zmluvou medzi Spoločnosťou a výrobcom alebo ak Spoločnosť získa informáciu týkajúcu sa dôveryhodnosti zákazníka, ktorá je podľa jeho názoru neuspokojivá.
12. Ak sú na strane zákazníka zaviazané dve alebo viaceré osoby, ich záväzky voči Spoločnosti budú vždy spoločné a nerozdielne.
13. Spoločnosť jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom informuje pred prijatím cenovej ponuky zákazníkom zákazníka o predzmluvných informáciách, týkajúcich sa reklamačných, platobných, obchodných, prepravných a iných podmienok, a to najmä o:
a) o hlavných vlastnostiach tovaru alebo charaktere služby v rozsahu primeranom použitému prostriedku komunikácie a tovaru alebo službe osobne, elektronickou komunikáciou ako aj na internetovej stránke Spoločnosti,
b) o obchodnom mene, sídle Spoločnosti a iných identifikačných ako aj kontaktných údajoch informovala Spoločnosť na príslušnej podstránke internetovej stránky Spoločnosti a v článku I. týchto VOP, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke internetovej stránky Spoločnosti,
c) o adrese Spoločnosti, na ktorej môže zákazník uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet informuje Spoločnosť v Reklamačnom poriadku Spoločnosti, ktorý je umiestnený na príslušnej podstránke internetovej stránky Spoločnosti,
d) o celkovej cene tovaru alebo služby vrátane DPH alebo ak vzhľadom na povahu tovaru alebo služby nemožno cenu primerane určiť vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj o nákladoch na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo, ak tieto náklady a poplatky nemožno určiť vopred o skutočnosti, že zákazník ich bude povinný uhradiť,
e) o platobných podmienkach, dodacích podmienkach, o lehote, do ktorej sa Spoločnosť zaväzuje dodať tovar alebo poskytnúť službu,
f) o informácii o práve zákazníka odstúpiť od zmluvy, o podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy,
g) o informácii, že ak zákazník ako spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady spojené s vrátením tovaru Spoločnosti na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
h) o povinnosti zákazníka ako spotrebiteľa uhradiť Spoločnosti cenu za skutočne poskytnuté plnenie pri predaji na diaľku, ak zákazník odstúpi od zmluvy o službách po tom, čo udelil Spoločnosti výslovný súhlas podľa pri predaji na diaľku,
i) o dĺžke trvania zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na dobu určitú; ak ide o zmluvu uzavretú na dobu neurčitú alebo ak ide o zmluvu, pri ktorej sa automaticky predlžuje jej platnosť, aj informáciu o podmienkach vypovedania zmluvy,
j) o minimálnej dĺžke trvania záväzkov zákazníka vyplývajúcich zo zmluvy, ak zo zmluvy vyplýva pre zákazníka takýto záväzok,
k) o povinnosti zákazníka zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú zábezpeku na žiadosť Spoločnosti a o podmienkach, ktoré sa na jeho poskytnutie vzťahujú, ak zo zmluvy vyplýva pre zákazníka takýto záväzok.
VI
DODACIE PODMIENKY
VII
PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
a) osobitne poučiť zákazníka spotrebiteľa o tom, že udelením súhlasu so začatím
1. poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od zmluvy, alebo
2. dodávania digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
b) vyžiadať vyhlásenie zákazníka spotrebiteľa, že bol poučený podľa písmena a), a
c) vyžiadať od zákazníka spotrebiteľa výslovný súhlas so začatím poskytovania služby alebo so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
VIII
SPÔSOB ZHOTOVENIA DIELA
IX
CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
X
OMEŠKANIE A SANKCIE ZA PORUŠENIE ZMLUVNÝCH POVINNOSTÍ
XI
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
XII
UKONČENIE ZMLUVY
a) odstúpením podľa článku VI. bod 15 týchto VOP,
b) odstúpením podľa článku VII. bod 3 a 7 týchto VOP,
c) ak je zákazník v omeškaní s platením Odmeny o viac ako 30 kalendárnych dní,
d) ak zákazník neposkytne Spoločnosti potrebnú súčinnosť alebo ak zákazník poruší akúkoľvek povinnosť podľa zmluvy a nezjedná nápravu ani v dodatočnej primeranej lehote nie kratšej ako 30 kalendárnych dní od doručenia písomného upozornenia Spoločnosti zákazníkovi na porušenie,
e) v akomkoľvek inom prípade, ak tak stanovuje výslovne zmluva alebo tieto VOP.
5. Odstúpením od zmluvy nie je dotknutý nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty, nárok na náhradu škody, dohoda o voľbe práva a ustanovenie VOP o dôvernosti informácií. V prípade odstúpenia od zmluvy má Spoločnosť vždy právo na zaplatenie pomernej časti Odmeny zodpovedajúcej stupňu rozpracovania Diela do odstúpenia od zmluvy.
6. Odstúpenie od zmluvy musí byť vykonané v písomnej forme, doručené druhej Zmluvnej strane poštou a musí v ňom byť uvedený dôvod, pre ktorý k odstúpeniu od zmluvy dochádza, inak je odstúpenie od zmluvy neplatné. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom nasledujúcim po dni doručenia odstúpenia druhej Zmluvnej strane.
XIII
DÔVERNOSŤ INFORMÁCIÍ
a) informácie, ktoré sa stali verejne prístupnými, pokiaľ sa tak nestalo protiprávne,
b) informácie získané na základe postupu nezávislého na zmluve alebo druhej Zmluvnej strane, pokiaľ je Zmluvná strana, ktorá informácie získala, schopná túto skutočnosť doložiť,
c) informácie poskytnuté Treťou osobou, ktorá takéto informácie nezískala porušením povinnosti ich ochrany,
d) informácie nezávisle vyvinuté druhou Zmluvnou stranou.
6. Ustanovenie tohto článku VOP nebráni žiadnej zo Zmluvných strán v zverejnení podmienok alebo cien stanovených podľa tejto Zmluvy v právnych sporoch, ktoré vzniknú medzi Zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy alebo v súvislosti s ňou.
XIV
DORUČOVANIE PÍSOMNOSTÍ
XV
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
V Košiciach dňa 01. 07. 2025
Moldavská 43/A
040 11 Košice
Slovenská republika
Všetky práva vyhradené © MobileCare.sk 2023 - člen obchodných značiek MCARE Group